07 January 2013

I Love Korea : T-ara Malaysia Showcase 03102012

T-ara telah mengadakan Showcase pertama mereka di Malaysia, pada 03.10.2012 di Menara PGRM Kuala Lumpur
Dan ini merupakan kali pertama T-ara datang ke Malaysia & Kali ke-2 buat Eun Jung



Kawan kepada adik saya mencadangkan saya untuk menyertai contest ini


Saya menghantar 2 penyertaan dengan harapan boleh menang 4 tiket..hehe

Memandang kan saya sangat megemari lagu Cry Cry, jadi saya mengambil ideal dan konsep photoshoot dari MV Cry Cry
gambar 'behind the scene' Cry Cry Mv conceptual photoshoot


Ini gambar yang dihantar untuk penyertaan pertama


dan ini gambar untuk penyertaan ke-2, konsep dari MV Ya Ya Ya

Saya telah memenangi 2 tiket Poly (RM183 X 2) untuk gambar penyertaan yang pertama!!

sebarang kamera tidak dibenarkan di bawa masuk, APA??
bukan kami sahaja malah ramai juga yang senyap-senyap menyeludup masuk kamera!! hahaha
T-ara & Queen (fans) menyanyi bersama-sama 7 lagu pada malam itu!!


1 OPENING - Roly Poly
2 Lovey Dovey
3 Bo Peep Bo Peep
4 I Go Crazy Because Of You
5 Wae Ireoni ( Why Are You Being Like This )
6 Day By Day
7 Sexy Love
8 ENDING - Roly Poly





Soyeon juga menyambut hari jadinya dengan Malaysia's Queen (fans) pada malam itu  :)
gambar sumber Google

dan ini 'The Very Lucky Man'..dengan cabutan nombor bertuah, beliau dapat naik stage + album baru T-ara (Mirage) + bergambar bersama T-ara dan semua anggota T-ara memeluk beliau!!!!!
ini telah membuat kan semua fanboy termasuk saya fangirl berasa sangat cemburu

ini juga merupakan birthday present paling istimewa & besar dari saya untuk Encik kekasih, beliau juga Queen (fans) seperti saya  :)


gambar sumber Google



No comments:

Post a Comment